Klacht Hazella: retourzending naar China waarvan de kosten meer dan de helft van de prijs is

Karakus1

Ik heb een L maat poloshirt besteld op 18 juli 2022. Dit is echter te klein uitgevallen.Normaliter past een L Maat prima. Ik heb een XL maat nodig. Om die te kunnen ontvangen moet ik de L maat retourneren. Begrijpelijk.
Retour procedure is als volgt Ik moet mijn bestelling naar China terugsturen De kosten hiervan zijn meer dan de helft van de aankoopprijs en het zal ook enige tijd duren. Tegenvoorstel gekregen om de L maat te behouden met een bepaald percentage van de aankoopsom. Ik heb geen belang bij de shirt die mij niet past.We zijn er niet uitgekomen en ik moet de kosten van de retourzending naar China betalen zonder een vergoeding. Dit ben ik niet van plan

Ik wil graag een xl maat waarbij de retourkosten van de L maat op basis van nederlandse tarieven zijn en binnen Nederland

Wij vinden dat Hazella hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hazella?