Wij vinden dat Hazella hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Hazella: retourzending naar China waarvan de kosten meer dan de helft van de prijs is
Details
Klacht
Ik heb een L maat poloshirt besteld op 18 juli 2022. Dit is echter te klein uitgevallen.Normaliter past een L Maat prima. Ik heb een XL maat nodig. Om die te kunnen ontvangen moet ik de L maat retourneren. Begrijpelijk.Retour procedure is als volgt Ik moet mijn bestelling naar China terugsturen De kosten hiervan zijn meer dan de helft van de aankoopprijs en het zal ook enige tijd duren. Tegenvoorstel gekregen om de L maat te behouden met een bepaald percentage van de aankoopsom. Ik heb geen belang bij de shirt die mij niet past.We zijn er niet uitgekomen en ik moet de kosten van de retourzending naar China betalen zonder een vergoeding. Dit ben ik niet van plan
Gewenste oplossing
Ik wil graag een xl maat waarbij de retourkosten van de L maat op basis van nederlandse tarieven zijn en binnen NederlandBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.