Klacht HBI Ramen en Deuren: HBI levert niet wat er besteld is

Philippe

Voor onze nieuwbouw (2/1-kap) kozen we samen met onze buren voor deuren en kozijnen van HBI. Nadat tot twee keer toe de orderbevestiging vol met fouten stond zijn we uiteindelijk samen met Marcel Buiting van HBI en de aannemer aan tafel gaan zitten om alle specificaties zeer uitgebreid te bespreken. HBI maakte aantekeningen en de contactpersoon van de aannemer heeft haar aantekeningen ook naar HBI opgestuurd.

Nu blijken er nog steeds vele fouten in de geleverde deuren en kozijnen te zitten; verkeerde ruiten, verkeerd slot in de voordeur en zelfs een 40mm te klein raamkozijn. Bovendien is, nu weken na de opgegeven levertijd, nog steeds niet alles geleverd. Op mail waarin fouten van bijvoorbeeld het voordeurslot aangekaart worden, wordt gewoon niet gereageerd.

Met deze ervaringen tot nu toe zou ik iedereen willen afraden om voor HBI te kiezen....

Het zou HBI toch sieren om op zijn minst te reageren op mail waarin fouten worden aangegeven. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, maar daarna zorg je toch dat die snel hersteld worden?
Gewenste oplossing:
Binnen een week zorgen voor:
- reageren op mail over klachten;
- prompt maken van afspraken en deze ook nakomen;
- leveren van alle ontbrekende kozijnen;
- het te kleine kozijn vervangen;
- zorgen dat de voordeur het juiste slot krijgt.

Wij vinden dat HBI Ramen en Deuren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Philippe
    Het is lastig communiceren met HBI. Het duurt vaak lang voordat er een inhoudelijke reactie komt. Uiteindelijk heb ik helaas niet gekregen wat er aan het begin van de rit besproken en afgesproken is.

Ook een klacht indienen over HBI Ramen en Deuren?