Klacht HBM Machines: Bouwdroger/ontvochtiger werkt niet en bedrijf laat niets van zich weten
Details
Klacht
Op 17 januari een bouwdroger online gekocht, is geleverd op 31 januari 2023. De voorplaat waar het filter zat zat los kon niet vastgeklikt worden. Volgens de gebruiksaanwijzing het apparaat ingesteld, hij ontvochtigt echter niet. Op dinsdag een contactformulier ingevuld, op woensdag nog een mail naar de klantenservice gestuurd. Via internet het telefoonnummer opgezocht. Krijg daar een melding dat ze alleen via het contactform. of mail bereikbaar zijn. Ze nemen geen contact op om ons te helpen. Het is nu donderdag. Het apparaat functioneert nietGewenste oplossing
Ik wil dat het bedrijf contact opneemt en met een oplossing komt, apparaat retour en geld terugDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.