Klacht HBM Machines: Bouwdroger/ontvochtiger werkt niet en bedrijf laat niets van zich weten

Klachtnummer
# 645513
Gebruiker
marijjo
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 17 januari een bouwdroger online gekocht, is geleverd op 31 januari 2023. De voorplaat waar het filter zat zat los kon niet vastgeklikt worden. Volgens de gebruiksaanwijzing het apparaat ingesteld, hij ontvochtigt echter niet. Op dinsdag een contactformulier ingevuld, op woensdag nog een mail naar de klantenservice gestuurd. Via internet het telefoonnummer opgezocht. Krijg daar een melding dat ze alleen via het contactform. of mail bereikbaar zijn. Ze nemen geen contact op om ons te helpen. Het is nu donderdag. Het apparaat functioneert niet

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrijf contact opneemt en met een oplossing komt, apparaat retour en geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    marijjo
    Datum
    het is 27 januari besteld, 17 januari een tukfout
  2. Auteur
    HBM Machines
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Bedankt voor je review. Onze excuses dat het zo lang heeft geduurd voordat je een antwoord ontving van onze klantenservice. Als het goed is wordt het defecte artikel vandaag weer bij je opgehaald. Met vriendelijke groet, HBM Machines

Ook een klacht indienen over HBM Machines?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen