Opgelost door HBM Machines: Geen reactie op vraag of geld is en waneer geretourneerd

content Opgelost
Ron

Bestelde machine geretourneerd, maar na 21 dagen nul geld terug gestort of überhaupt een reactie op de mail..
Reageren totaal niet, telefonisch niet bereikbaar.

Op z’n minst antwoorden en zsm terugstorten

HBM Machines
    Geachte heer Lemmens,

Bedankt voor uw bericht.
    Vervelend dat uw retourzending nog niet goed is afgehandeld.
    We hebben dit voor u nagekeken, uw retourzending is in goede orde ontvangen.

Echter blijkt dat onze retourenafdeling een fout heeft gemaakt, waardoor er geen geld is teruggestort.
    Dit hebben we nu rechtgezet, het volledige aankoopbedrag zal binnen 3-5 werkdagen worden teruggestort op uw rekening, waarvandaan de bestelling is betaald.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen / Meilleures salutations,

Team HBM Machines

Ron
Oplossing is meteen na het gemeld te hebben bij klachtenkompas gekomen. Retour geld is binnen 2 dagen teruggestort . Oplossing en snelheid is vanaf het melden bij klachtenkompas correct en vlot, alleen jammer dat het niet zonder klachtenkompas kan.

Ook een klacht indienen over HBM Machines?