Opgelost door HBM Machines: Geen reactie op vraag of geld is en waneer geretourneerd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 452228
Gebruiker
Ron
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelde machine geretourneerd, maar na 21 dagen nul geld terug gestort of überhaupt een reactie op de mail..
Reageren totaal niet, telefonisch niet bereikbaar.

De oplossing

Op z’n minst antwoorden en zsm terugstorten

1 reactie

  1. Auteur
    HBM Machines
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Lemmens,

    Bedankt voor uw bericht.
    Vervelend dat uw retourzending nog niet goed is afgehandeld.
    We hebben dit voor u nagekeken, uw retourzending is in goede orde ontvangen.

    Echter blijkt dat onze retourenafdeling een fout heeft gemaakt, waardoor er geen geld is teruggestort.
    Dit hebben we nu rechtgezet, het volledige aankoopbedrag zal binnen 3-5 werkdagen worden teruggestort op uw rekening, waarvandaan de bestelling is betaald.

    Onze excuses voor het ongemak.


    Met vriendelijke groet / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen / Meilleures salutations,

    Team HBM Machines

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ron
Datum
Uiteindelijke oplossing
Oplossing is meteen na het gemeld te hebben bij klachtenkompas gekomen. Retour geld is binnen 2 dagen teruggestort . Oplossing en snelheid is vanaf het melden bij klachtenkompas correct en vlot, alleen jammer dat het niet zonder klachtenkompas kan.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over HBM Machines?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen