Klacht HBM Machines: Slechte machine afwimpelen en niet meer reageren !

Vice

Tijdje terug van alles bij HBM aangeschaft in eerste instantie zeer tevreden en dat met de spullen die ik zelf in de winkel mee naar huis genomen had. Daarna Fout na FOUT verkeerde geleverde werkbank, ik weer terug vanaf Brabant algauw 1 dag kwijt aan heen en weer rijden wachten uitleggen wachten oplossing zoeken weer nieuwe betaling voldoen voor de juiste product andere kwamen ze ophalen en daarna geld terug storten. Inmiddels had ik ook een compressor gekocht..... Compressor geleverd verkeerde bestelling opgehaald maar nog geen geld terug gestort na een tijdje ben ik gaan mailen uiteindelijk werd het wel netjes geregeld..... Wat blijkt de compressor heeft een probleem olie lekkage ik weer in de auto lost van het feit dat ik extra kosten moest maken elke keer zodat een andere met een compressor hetzelfde deed als wat ik wilde doen en daarvoor moest betalen elke keer ! Weer 1 hele dag niet op de zaak kwam ik daar uiteindelijk aan zegt de zogenaamde compressor expert meneer dat ligt aan olie dopje u krijgt een nieuwe mee. ( Ik had duidelijk gehoord dat een van de medewerkers had gebeld naar de zogenaamde EXPERT bekende probleem met die compressoren kun je de klant verder helpen? .... Kwam ie aan met een olie dopje ....... Eind goed al goed zul je denken.... Olie dop eraf erop nieuwe olie erin ..... En ja hoor compressor is nog geen 5 minuten aan of er is wederom lekkage..... Ik weer mailen omdat ze geen telefoon hebben lang verhaal kort ze vertelden me dat er problemen zijn met de cilinders balalalalala dat het al bekend was etc. Waarom blijf je dan in godsnaam probleem compressoren verkopen ??? Probleem was bekend ik moest in de mail lezen wat het was terwijl ik een hele reis had ondernomen... Dit is hoe ze met klanten omgaan totaal geen enkele vorm van enige verantwoordelijk gedrag. Ik zat weer met kosten want ja zo een compressor wil je niet in de soep laten lopen of olie blijven gieten..... Er werd mij een oplossing voorgesteld waar ik het niet mee eens was, uiteindelijk om van het hele gezeik af te zijn heb ik gemaild is goed doen .... Dat was ergens januari inmiddels al hele poos voorbij niks meer terug gehoord. Je kan niet bellen en ik wil niet nog eens langsgaan want dan ik niet voor mezelf instaan. Ik ben geen klant die voor 200 of 300 euro aan spullen heeft gekocht neee ik heb meer dan 3500/ 4000 euro aan spullen gekocht 2x langs geweest DIT is HBM zodra ze je geld hebben is service en verantwoordelijkheid erkenning niet van toepassing.

Verzendkosten terugbetalen machine terugnemen en kosten vergoeden.

HBM Machines is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Vice
Geen oplossing aangeboden gekregen.

Ook een klacht indienen over HBM Machines?