Klacht HBM Machines: Tweede bestelling niet geleverd. Geen reactie.

Klachtnummer
# 445385
Gebruiker
Al lang op wacht
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In april een bestelling geplaatst. Eerste deel van de bestelling is geleverd maar was flink beschadigd.
Tweede deel van de bestelling via post .nl is bij ons nooit aangekomen en volgens de track en tracé code geretourneerd bij HBM.
Maar op mails geen reactie. Telefonisch niet bereikbaar.
Erg irritant en klant onvriendelijk
Hopelijk wordt het nu eens opgelost.

De oplossing

Ik wil dat ze onze klacht behandelen en de spullen nu goed afsturen of geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    HBM Machines
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Wim,

    Bedankt voor je bericht.
    Excuses voor de late reactie, maar wij lopen helaas achter met de mail.
    Vervelend dat dit deel retour is gekomen, we sturen dit opnieuw naar je toe.
    Onze excuses voor het ongemak.

    Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben vernemen wij dit graag.
    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen /
    Meilleures salutations,

    Team HBM Machines

Ook een klacht indienen over HBM Machines?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen