Klacht HBM Machines: Waar blijft de 2de helft van mijn bestelling?

Klachtnummer
# 440724
Gebruiker
hugo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Slechts een deel van mijn bestelling is geleverd. Wanneer de 2de deel van de bestelling geleverd wordt weet ik niet. HBM is niet te bereiken, op mails reageren ze niet. Ik ben al jaren tevreden klant bij HBM maar zo'n slechte klantenservice is ongeëvenaard.

De oplossing

Ik wil mijn bestelling ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    HBM Machines
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht.
    We hebben dit voor u nagekeken, als het goed is dan heeft u het restant van uw bestelling inmiddels vandaag 2020-05-06 10:31:18 ontvangen.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht u nog vragen hebben vernemen wij dit graag.


    Met vriendelijke groet / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen / Meilleures salutations,

    Team HBM Machines.

Ook een klacht indienen over HBM Machines?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen