Klacht HCC: gekoppeld abonnement

AFJ

Jaren gelden hoorde het tijdschrift Computer Totaal bij het lidmaatschap van de HCC. Toen dit blad werd opgeheven werd het abonnementsgeld verlaagd met de kosten voor dit blad.
Enkele weken geleden ontvang ik een brief van de HCC waarin staat vermeld dat het tijdschrift PC Active voortaan onderdeel wordt van het HCC-lidmaatschap.
De contributie wordt verhoogd van € 29,95 naar € 37,50 per jaar. Lid blijven zonder verplichte afname van dit tijdschrift ( dat door de HCC is overgenomen ) blijkt niet mogelijk.
Het tijdschrift is dusdanig technisch van aard dat ik geen enkel belang bij PC Active heb maar lidmaatschap zonder dit ( overgenomen ) tijdschrift blijkt niet mogelijk.
Omdat dit lijkt op koppelverkoop heb ik HCC om een schriftelijke toelichting gevraagd maar hierop wordt niet gereageerd.

Lidmaatschap mogelijk maken zonder verplichte afname van PC Active en dus ook met een lagere contributie, omdat deze handelwijze lijkt op koppelverkoop hetgeen nu eenmaal verboden is.

HCC is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

AFJ
    Typisch HCC nieuwe stijl, als het ze niet uitkomt reageren ze gewoon niet !!
    Trieste boel