Klacht HCC: PROBEREN OP TE ZEGGEN , OOK AANGETEKEND WERKT NIET

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 53831
Gebruiker
Biapro Computer Systems
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na eerdere opzegging deurwaarder gehad, kosten net zoveel als lidmaatschap
weer kosten gemaakt voor aangetekend opzeggen
hoor je niks voor 1.5 maand
weer bellen, durven ze te zeggen:
"""we hebben uw opzegging gehad , maar wordt nog behandeld""
kunnen nog niets zeggen, dus straks op vervaldatum weer een deurwaarder??
i p v sorry dat dit zo gelopen is na 20 jaar lid

De oplossing

gewoon eens hun werk doen, beleefd zijn , en allicht "wat vervelend zo gelopen is"
en dan bevestigen dat ik er in godsnaam keer van af ben?
niet voor het geld, heeft al 3 abonnementen jaren gekost , maar uit principe

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

HCC is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Biapro Computer Systems
    Datum
    nog steeds geen enkele reactie
    vrees dat er dit jaar gewoon weer een deurwaarder komt
    wat een hufters

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Biapro Computer Systems
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over HCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen