Klacht HD dak&klusbedrijf: slechte prestatie en weigeren te herstellen

Klachtnummer
# 15169
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De vloeibare dakbedekking hardt niet binnen 3 dagen, zoals beloofd, uit, maar is na 2 weken nog steeds zacht. Bedrijf zegt toe langs te komen om het op te lossen, maar komt tot drie keer toe niet en reageert niet meer op mail. Door de regen zijn delen van de vloeibare dakbedekking inmiddels opgelost en losgelaten. Bedrijf wil contante betaling (is dus betaald, wel een factuur gekregen), meteen na uitvoering werkzaamheden en weigert vervolgens fouten te herstellen.

Gewenste oplossing

is bekend bij bedrijf

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HD dak&klusbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HD dak&klusbedrijf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen