Klacht HD Parking: Geld wordt niet teruggestort

Klachtnummer
# 184297
Gebruiker
victor
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste [naam verwijderd door moderator]
Bevestiging van uw gewijzigde reservering
Parkeerperiode van 15 augustus 2016 tot en met 19 augustus 2016
Aantal parkeerdagen 5
Inlevertijd auto heenreis Schiphol 15 augustus 2016 om 07:30
Ophaaltijd auto terugreis 19 augustus 2016 verwacht om 22:10 met vluchtnummer KL 1676
Kenteken voertuig *****
Bereikbaar op ******** en *****
Ingevulde actiecode € 48,00,-

In de bijlage een taxibon die wij hebben betaald omdat op 19-08-2016 onze auto met kenteken ***** niet op Schiphol stond zoals in de email hieronder is afgesproken.
Nadat we 8 keer het nummer 06-47874104 hebben gebeld en daarop de voicemail kregen zijn we twee uur later met de taxi naar huis gereden.

Mijn voorstel zou zijn om dit bedrag uiterlijk 28 augustus 2016 over te maken op ING rekening *****

U zult begrijpen dat onze vakantie op deze manier niet leuk is geëindigd.

Gewenste oplossing

Vergoed zo snel mogelijk de taxikosten op het bij jullie bekende rekening nummer

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HD Parking hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HD Parking?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen