Klacht HD Parking: weigeren terugbetalen na tijdige annulering

Klachtnummer
# 339416
Gebruiker
visclub
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Weigeren terugbetalen na tijdige annulering. Reden: Wet koop op afstand is hier-op niet van toepassing. Op de website (momenteel niet meer actief) zou gestaan hebben, dat men tot 24 uur van te voren kosteloos kon annuleren. Daar mijn zus bij hen ook een reservering had gedaan en tot 24 uur van tevoren nog niets had vernomen, ondanks dat men bij de reservering vermeldt dat men 72 uur voor ver-trek info krijgt hoe te handelen op Schiphol, heb ik mijn reservering geannuleerd. Echter direct na het gereed komen van de reservering, ben je verplicht de kosten per ideal te voldoen. Op hun mails werd niet geantwoord en telefonisch was men onbereikbaar. Als je op internet kijkt naar reviews staan er div. negatieve reacties. Volgens hen komt dit van een en dezelfde persoon. Men geeft aan dat vertrouwen het belagrijkste is en dat zijn zij. Niet Schiphol en de media.

Gewenste oplossing

Ik wil de betaalde reserveringskosten ad € 99.99 terugbetaald hebben door hen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HD Parking hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HD Parking?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen