Klacht HDPHNS: Ik krijg mijn geld ook niet terug!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 131451
Gebruiker
Marco
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wacht op twee terugbetalingen van mp3 spelers. Deze klacht loopt al vanaf april! Ondanks diverse toezeggingen van het bedrijf zowel per mail als telefonisch is er niets gebeurd. Men komt er ook verder niet op terug per mail of anderzijds.

De oplossing

Terugbetaling en graag zo spoedig mogelijk. Verder graag ook al uw afspraken nakomen. Heb er nog niets van vernomen, van geen enkele toezegging.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HDPHNS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Marco
    Datum
    Bedrijf komt zijn afspraken niet na. Belt niet terug en mailt niet terug ondanks diverse beloftes. Ik zou heel erg goed nadenken alvoor hier iets te kopen. Zij verkopen namelijk erg dure audio produkten en bij zo'n slechte bedrijfsvoering cq. serviceve-verlening is een faillissement niet ondenkbaar. Dan ben je met een service vraag ook de sigaar.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marco
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over HDPHNS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen