Klacht HDPHNS: Niet tevreden met Astell & Kern ak jr speler (b-stock)

Klachtnummer
# 148410
Gebruiker
J.weistra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling gedaan op 8 december 2015 en heb op 27 december 2015 aangegeven dat ik niet tevreden ben over deze mp3 speler en deze wil retourneren.

Het bedrijf geeft aan dat je 365 dagen retourneren mag maar als je er over mailt wordt er gewoon niet gereageerd.

Tevens heb ik eerder ook een retour aangemeld voor een fiio E6 en hier is ook nooit op gereageerd wat natuurlijk raar is.

Het totaalbedrag is 449,- voor de astell & kern ak jr en 34,99 voor de fiio e6.

Tevens werd vorige keer aangegeven bij retourneren van mijn kant dat wat ik terug gestuurd had, beschadigd was en ik deze terug gestuurd zou krijgen. Toen ik aangaf dat ik foto's had gemaakt van het geretourneerde, kon ik ineens mijn geld wel terug krijgen.

Een vreemde gang van zaken!

De oplossing

het gekochte retourneren en mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HDPHNS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HDPHNS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen