Klacht HDPHNS: ruilgarantie niet volbracht, geen geld terug.

Klachtnummer
# 296705
Gebruiker
roel.1998
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het bestellen van een in-ear oordopjes set wou ik deze omruilen aangezien deze niet beviel. Op de site meld de consument dat deze zonder problemen kan worden omgeruild, 365 dagen lang na de aankoop. Het product heb ik in nieuwstaat opgestuurd. Dit was op 16 januari 2018. Ruim 2 maanden verder en ik heb nog steeds niks vernomen van de beheerder of klantenservice.

De oplossing

Compensatie van het complete aankoopbedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HDPHNS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HDPHNS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen