Klacht Headict: geen geld terug

Klachtnummer
# 21799
Gebruiker
I26V
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een muts terug gestuurd, krijg nu te horen dat ik mijn geld niet terug krijg omdat de muts beschadigd is. De originele verpakking was bij mij ook beschadigd binnen gekomen, die kon ik niet meer gebruiken.
Ik kan zo niet controleren of de muts inderdaad beschadigd is .Aangezien ik de muts heb betaald met de verzend- en retourkosten, ben ik nog steeds de wettige eigenaar. Ik wil dan ook graag de muts per direct terug.
Het betreft een josh camel,

1 reactie

  1. Auteur
    Headict
    Datum
    Geachte mevrouw Vermeulen,Als u uw rekening nummer doorgeeft aan service@headict.nl zullen we het aankoop bedrag terugstorten.U heeft niet eerder gemeld dat u de muts niet in goede orde heeft ontvangen. We hadden dit graag van u gehoord.De papieren envelop die u gebruikte om het product te retourneren was niet geschikt om een kwetsbare (imitatie)bontmuts te versturen. De beschadigde muts die wij retour ontvingen was niet meer bruikbaar en hebben we dan ook niet bewaard. Daarom zullen we het aankoopbedrag terugstorten.Vriendelijke groet,
    Headict klantenservice
    ----------------------------
    Headict.nl | The Headwear Shop
    Oude Kraan 72
    6811 LL Arnhem
    Tel. 026-7009730

Ook een klacht indienen over Headict?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen