Opgelost door Headict: geen levering en geen reactie op diverse voicemails en webformulier

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 137348
Gebruiker
René
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vervoerder is eenmalig aan de deur geweest. Op verzoek van Headict contact opgenomen met vervoerder. Zij konden pakketje niet lokaliseren en verwezen mij terug naar Headict. Inmiddels in 2 tot 3 weken tijd 3x een voicemail ingesproken en 1x een contactformulier achtergelaten. Ben nog steeds niet teruggebeld.

De oplossing

Leveren

2 reacties

  1. Auteur
    Headict
    Datum
    Hello,

    There was a problem with the delivery of this parcel. The carrier couldn't deliver it. We have received the parcel as a "Return to sender" on 16th of november. We have immediatly contacted Rene de Jong and send the parcel again the day after.

    Best regards.
  2. Auteur
    René
    Datum
    De pet is na een aantal weken uiteindelijk toch nog ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
René
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Headict?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen