Klacht Headict: Langdurige verzending

Klachtnummer
# 130188
Gebruiker
Daan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb nu 2/3 weken geleden een pet bestelt en nog steeds is die niet binnen gekomen . E-mails gestuurd maar ook daar reageerde ze niet op.

De oplossing

Antwoord wanneer mijn product binnenkomt

1 reactie

  1. Auteur
    Headict
    Datum
    Beste Daan,

    Op 15 september is het pakket bezorgd, maar kon het niet afgeleverd worden. Wij hebben je daarover 21 en 23 sept gebeld en gemaild met de vraag je adres te bevestigen maar geen reactie van je ontvangen. Mogelijk is je e-mailadres dat wij hebben niet juist.

    Als een pakket niet afgeleverd kan worden wordt het op een gegeven moment aan ons terug gestuurd en sturen wij het nogmaals op, zodra we een bevestiging van het adres hebben ontvangen. Dat heen en weer sturen kan bij elkaar soms enkele weken duren.

    Kun je je e-mailadres en adresgegevens nog een keer aan service@headict.nl mailen?

    Groeten,
    Headict.nl

Ook een klacht indienen over Headict?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen