Opgelost door Headphones4less: Adverteren en verkopen van producten die niet beschikbaar zijn.

content Opgelost
Rdutchy

Product besteld, bevestiging en rekening ontvangen NA paypal betaling. Waren volgens de website nog 3 zwarte, en een rode beschikbaar. Na koop geeft de verkoper aan dat product niet beschikbaar is. Koop overeenkomst is echter gesloten en er is reeds afgerekend. Bedrag wel terug, maar voel misleid en moet nu slsnog ergens anders bestellen.

Kom maar met alternatief.

Headphones4less
    Beste klant,

Wij vinden het erg vervelend dat uw bestelde product niet meer op voorraad was. Wij hebben dit direct in het voorraadsysteem aangepast en het betreffende product uit de verkoop gehaald. Wij hebben u meteen op de hoogte gesteld dat het product niet meer te leveren was en de koop daarom ontbonden op grond van overmacht, zie artikel 9.1 van onze Algemene Voorwaarden die door u zijn geaccepteerd .

Wij hebben uw aankoopbedrag binnen 2 uur na aankoop aan u geretourneerd en u hiervan op de hoogte gebracht. Er is van misleiding geen enkele sprake en vinden het jammer dat u zich zo uitlaat. Wij hebben de koop door overmacht moeten ontbinden en uw aankoopbedrag direct geretourneerd. Wij hebben zo snel gehandeld om u geen overlast te veroorzaken, wij vinden het erg vervelend dat u dit anders ervaart. Wij kunnen u helaas geen alternatief bieden, omdat dit specifieke model nergens meer leverbaar is.

Wij hopen dat u elders een alternatief vindt en wensen u nog een prettige dag toe.

Vriendelijke groet,
    H4L klantenservice

Rdutchy
Oplossing is aandacht voor klant en klacht. Dit is geen overmacht maar slechte boekhouding of administratie. Nu wel aandacht voor het voorval. De grens tussen valse reclame en "overmacht" is smal en vaak misbruikt. Hopelijk komt het nu bij deze webwinkel niet meer voor.

Ook een klacht indienen over Headphones4less?