Klacht Health Academy: Toch betalen voor gratis proefpakketje,

maicky

Via facebook komt een pop-up dat je een gratis proefpakketje kan bestellen van Detox Actief. Een week na ontvangst (er zat ook geen geen factuur in) kreeg ik per email een rekening van €59,95. Ik had het pakketje al opengemaakt, dus mocht het niet meer terug sturen. Ik ga het ook niet gebruiken , het is vast en zeker troep en oplichterij.
Ik heb via email bij hun een klacht ingediend, en gezegd dat ik niet ga betalen want het werd aangeboden als een gratis proefpakket, er zat ook geen factuur in het pakketje. Ik krijg via email toch nog een aanmaning en vandaag komt is er per post een Ingebrekestelling aangekomen. Hun website is uit de lucht en zijn alleen via email nog te bereiken.
Op facebook heb ik het verhaal van iemand gelezen die van dit bedrijf een nog veel hogere rekening heeft ontvangen voor het gratis proefpakketje.

[naam verwijderd door moderator]

Het bedrijf hun activiteiten laten stopzetten. Ik wil deze rekening niet betalen.

[naam verwijderd door moderator]

Wij vinden dat Health Academy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Health Academy?