Opgelost door Health and Beauty Cosmetics: 'gratis' beautypakket als 'kado' voor ingevulde enquete (?)

Wilvan pelt

Word net gebeld door een aardige dame met zuidafrikaans accent van Health and Beauty (?) die me vertelt dat ik met een enquete een beauty-pakket heb gewonnen, waarin o..a. een creme met botox tegen rimpels (en bedankt he). Ze sturen dit prachtige pakket cadeau. Maar of ik wel even een bedrag van 8 euro aan de postbode wil betalen voor portokosten. (voor 6,75 verstuur je binnen NL al een pakket van 10 kg...). Het is maar wat je een cadeau noemt....
Ik heb inmiddels deze handelwijze ook via facebook de wereld in gestuurd.

Hoe komen ze aan mijn adres, wat weten ze van mijn rimpels en hoe durven ze voor een 'kado' geld te vragen?

excuses, en alsnog het 'kado' gratis bij mij achter de voordeur bezorgd (gratis = geen verzendkosten), waarna ik via facebook Heanth and Beauty zal rehabiliteren.

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte heer, mevrouw Van Pelt,Hartelijk dank voor uw bericht. Aan de hand van de omschrijving van het product dat u is aangeboden kunnen wij er vrijwel zeker van zijn dat u niet iemand van Health & Beauty Cosmetics hebt gesproken. Wij verkopen nl. geen crèmes. Ook de werkwijze die u beschrijft komt niet overeen met onze werkwijze; er wordt nooit gevraagd om betaling aan de postbode te doen. Ook de door u vermelde prijs, is een prijs welke niet door ons wordt gehanteerd.Wat wij wel doen: wij bieden beauty supplementen aan welke o.a. hyaluronzuur als ingrediënt bevatten. Wij vragen € 8,50 aan order- en verzendkosten voor de proefzending. De proefzending bevat 30 supplementen en wordt door de postbode in uw brievenbus gestopt. U hoeft er dus niet voor thuis te blijven.Aan uw 'gewenste oplossing' willen wij, ondank het feit dat wij u niet hebben benaderd, wel voldoen. Vandaag stuur ik u een proefzending van ons product toe. Geheel kosteloos en uiteraard zonder verplichtingen. Wij zouden het erg leuk vinden wanneer het product u bevalt, u vast klant van ons wordt. Ons i.i.g. laten weten wat u van het product vindt stellen wij uiteraard ook op prijs :-)Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Wilvan pelt
    Excuses - waar ik 'creme' heb gezegd: was misschien een middeltje van andere consistentie., dat heb ik dan niet goed onthouden. In ieder geval akkoord met de afhandeling en de beloofde reactie is inmiddels op facebook geplaatst. Vol verwachting klopt mijn hart.... laat het gratis en portvrije postpakket nu maar komen!

Wilvan pelt

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?