Klacht Health and Beauty Cosmetics: DOOR HEALTH & BEAUTY COSMETICS!

santa

Ook ik ben gebeld door HEALTH & BEAUTY COSMETICS met de mededeling dat ik een prijs had gewonnen.
Het was voor mijn dochter, toen ik aangaf dat zij er niet was, werd mij gezegd dat ik dit voor haar mocht aannemen.
Ik moest voor deze prijs wel 8 , 50 portokosten betalen.
En dit konden zij alleen incasseren , deelde zij mij mede nadat ik om een acceptgiro vroeg.
Ik heb nadrukkelijk aangegeven dat ik hier eenmaal mee akkoord ging, en dit werd bevestigd.
Nu blijkt dus dat ik volgens hen een overeenkomst ben aangegaan, van 3 maal 31,50.
Ik heb een volgende zending na het geweldige kado , wat overigens een pakje pillen bevatte ipv cremetjes, direct retour gestuurd.
De telefoniste deelt mij nu mede dat de betalingsverplichting blijft bestaan!
Grappig dat zij bij de reacties aangeven dat zij geen prijzen weggeven, aangezien ze ook mij hiervoor hebben benaderd maar ik er helaas in ben getrapt.

onmiddellijke stopzetting van levering en enige overeenkomst die ik absoluut niet ben aangegaan!

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Mahangi,Dank voor uw bericht. Tijdens het gesprek dat een van onze adviseurs met u heeft gevoerd (op 4 december jl.) is wel degelijk verteld dat Skin Booster een supplement is en niet zoals u stelt een 'crème'. Dat u verdere zendingen zelf stop dient te zeggen (en dat dit op vier manieren mogelijk is) is u ook meerdere keren verteld. Wij willen uw klacht graag oplossen, maar uw bericht staat helaas vol onwaarheden. Wij willen u vragen om de juiste situatie weer te geven, daarna zullen wij inhoudelijk op uw bericht reageren.Tevens willen wij u vragen om ons geen 'oplichters' te noemen. Het kan zijn dat u ontevreden bent over ons of ons product en wij willen dat gevoel graag bij u wegnemen, maar met enkele tienduizenden tevreden klanten is de opmerking dat wij "oplichters" zijn ongefundeerd en bovenal onjuist.Wij kijken uit naar uw reactie, met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    santa
    Als het goed is wordt het nu opgepakt door HBC en wordt het bedrag retour gestort binnen 56 dagen.
    En wordt enige vorm van overeenkomst ontbonden .
    Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Mahangi,Dank voor uw bericht. Inderdaad, een van onze collega's heeft u enkele dagen geleden per mail laten weten dat wij overgaan tot het crediteren van de kosten horende bij de door u ontvangen vervolgzending. U dient inderdaad rekening te houden met de stornotermijn van 56 dagen.Wij gaan er vanuit uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost en zouden dit graag terugzien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor de te nemen moeite!Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?