Klacht Health and Beauty Cosmetics: Agressief

jamystover

Beste lezer, Al een hele poos geleden ben ik heel vaak gebeld door een onbekend nummer, heel vaak nam ik niet op,maar een keer dus wel. Toen kreeg ik te horen dat ik een enquete had ingevuld (heb ik al meerdere keren gelezen),kon het me niet direct herrineren dus ik dacht dan zal dat wel zo zijn. Toen kreeg ik te horen dat ik een proefabonnement kon proberen en eenmalige kosten moest betalen. Wat mij dus ook totaal niet duidelijk was dat het ging om pillen,ik dacht dat het om een zalfje zou gaan.
Heb al direct gezegd dat ik het abonnement wil stoppen, dat is vervolgens wel gedaan. Maar zat er toen al 3 pakketten aanvast. Heb gezegd dat ik het terug wil sturen, aangezien de verpakkingen nog dicht zijn,dat is niet mogelijk.Nu heb ik wel nog een rekening liggen van 73,15 euro,wat ik erg oneerlijk vind. Dit is alleen maar bereikt door middel van agressieve en onduidelijke verkoop.
Toch hoop ik dat het op een of andere manier opgelost kan worden.

Door middel van producten terug sturen, de rekening te laten vervallen.
De producten kunnen gewoon opnieuw verkocht worden, dus lijkt mij geen probleem.

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Stover,Dank voor uw bericht. U geeft aan dat het u tijdens het verkoopgesprek niet duidelijk is gemaakt dat ons product Skin Booster een beauty supplement is. Echter, op de vraag: "Is het u duidelijk dat Skin Booster een beauty supplement is" antwoord u met een duidelijke "ja". Onder andere deze vraag met bevestigend antwoord is te beluisteren op de voicelog; een bandopname welke wij aan het einde van het verkoopgesprek hebben opgenomen.
    Ook is u duidelijk gemaakt dat, indien u na de proefzending geen verdere zendingen van ons wens te ontvangen, u deze zelf stop dient te zetten. Dit laatste kan op vier manieren: telefonisch, per e-mail, via uw persoonlijke pagina op onze website en via post.Wij blijven bij ons standpunt en verzoeken u vriendelijk de kosten horende bij de door u ontvangen producten aan ons te voldoen.Wij wensen u een fijne dag, groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?