Klacht Health and Beauty Cosmetics: beloofd cremes krijg pillen tweede keer weer pillen geen cremes, geen contact en weer gebeld.

Doef46

De eerste keer dat ik werd gebeld beloofde ze cremes en kreeg ik pillen, tweede keer weer gebeld kreeg pillen en heb ze verteld dat ik geen behoefte heb om contact met ze te hebben, uit bestand wilde uitgeschreven worden want ik heb geen interesse via email geschreven. Vandaag ben ik weer gebeld. Ik kom niet van ze af.

Ik wil dat ze ophouden met bellen en ik wil nooit meer iets van ze horen.

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Doevendans,Dank voor uw bericht. Wij hebben uw telefoonnummer op onze "recht van verzet" lijst geplaatst. Dit betekent dat u niet meer telefonisch door onze organisatie benaderd zult worden.
    Als wij uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost zien wij dat graag terug in een positieve beoordeling op deze website.
    Hartelijk dank voor de genomen moeite.Met vriendelijke groet!Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Doef46
    Tot noch toe gaat het goed ik ben niet meer benaderd, hopen dat het zo blijft en dat ze mijn gegevens verwijderen uit het bestand!
    Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Doevendans,Fijn te lezen dat onze getroffen maatregelen werken. Wij zouden het zeer op prijs stellen als u uw tevredenheid zou uiten in de vorm van een positieve beoordeling op deze website.
    Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite!Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?