Klacht Health and Beauty Cosmetics: Bestelling onder valse voorwendselen
Details
Klacht
Ik werd gebeld. Mij werd verteld dat ik een bestelling had gedaan die ik diende te bevestigen, ik hoefde alleen verzendkosten te voldoen. Toen ik aangaf dat ik geen bestelling had gedaan werd verteld dat dat dan mijn partner moest zijn geweest. Ik ging er van uit dat dat dan het geval zou zijn en bevestigde. Mijn partner geeft echter aan dat dat ook niet het geval is geweest.Mijn bevestiging werd opgenomen. Het deel wat eraan vooraf ging, waarin mij iets werd verteld dat niet blijkt te kloppen, werd niet opgenomen.
Toen het pakketje werd ontvangen heb ik die niet geopend en weg gegooid. Ik heb daar ook een mail over gestuurd en dat aangegeven. In die mail heb ik ook aangegeven verder geen verzendingen te willen ontvangen.
Nu is een incassoburo ingeschakeld. Ik heb hen ook gemeld dat ik niet ga voldoen met deze uitleg.
Ik overweeg kosten te declareren voor de tijd die dit kost
Gewenste oplossing
Kwijtschelden van de vordering, inclusief incassokosten, etc. Excuses en nooit meer contact.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.