Klacht Health and Beauty Cosmetics: Bestelling onder valse voorwendselen

gjhoge

Ik werd gebeld. Mij werd verteld dat ik een bestelling had gedaan die ik diende te bevestigen, ik hoefde alleen verzendkosten te voldoen. Toen ik aangaf dat ik geen bestelling had gedaan werd verteld dat dat dan mijn partner moest zijn geweest. Ik ging er van uit dat dat dan het geval zou zijn en bevestigde. Mijn partner geeft echter aan dat dat ook niet het geval is geweest.

Mijn bevestiging werd opgenomen. Het deel wat eraan vooraf ging, waarin mij iets werd verteld dat niet blijkt te kloppen, werd niet opgenomen.

Toen het pakketje werd ontvangen heb ik die niet geopend en weg gegooid. Ik heb daar ook een mail over gestuurd en dat aangegeven. In die mail heb ik ook aangegeven verder geen verzendingen te willen ontvangen.

Nu is een incassoburo ingeschakeld. Ik heb hen ook gemeld dat ik niet ga voldoen met deze uitleg.
Ik overweeg kosten te declareren voor de tijd die dit kost

Kwijtschelden van de vordering, inclusief incassokosten, etc. Excuses en nooit meer contact.

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte heer Hoge,Hartelijk dank voor uw bericht. Graag verwijzen wij naar onze eerdere mailwisseling. Wij blijven bij ons standpunt en zien uw betaling graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    gjhoge
    Kunt u mij een bestelling voorleggen waaraan is gerefereerd tijdens het teefoongesprek, waarvoor ik verzendkosten moest betalen. Hebt u iets dat bewijst dat ik een bestelling heb gedaan, anders dan een opname van het gesprek waarin ik een betaling bevestig op basis van valse voorwensdelen?
    Health and Beauty Cosmetics
    Geachte heer Hoge,Dank voor uw bericht. Wij hebben het bewijs van uw bestelling, de bandopname welke is gemaakt aan het einde van het telefoongesprek dat een van onze adviseurs met u had (op 14-08-2013), op 27 september jl. per e-mail aan u toegestuurd.Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?