Klacht Health and Beauty Cosmetics: Betalen voor pakketje wat retourgezonden is.

marijke

Ik heb vorig jaar een proefpakketje ontvangen en omdat ik de pillen niet kon verdragen met mijn medicijnen heb ik telefonisch - want een telefoontje was genoeg - aangegeven
en op tijd dat ik geen verdere levering meer wilde ontvangen. Wat schetst mijn verbazing na enkele wekenontving ik wederom een pakketje en omdat er aan de telefoon wat raar werd gereageerd heb ik dit aangetkend retourgezonden. Nu komen ze met een incasso want terugzending ontslaat mij niet van betaling en ze hebben mij nooit aan de telefoon
gehad - ik heb niet gebeld -. Waarom zou 135 euro uitgeven aan iets wat ik niet kan gebruiken. En het is raar ik heb het retourgezonden dus zij kunnen het nog een keer verkopen maar ik moet wel betalen. Het ontslaat mij niet van mijn betalingsverplichting ook al heb ik tijdig opgezegd nog voor 1 december vorig jaar,
maar gelukkig omdat ik het niet vertrouwde heb ik dit aangetekend verzonden.
Maar niets schijnt hiertegen te helepen en mij hetlijkt het geen zuivere koffie.

Ik wil niet betalen voor iets wat ik retourgezonden heb. Lijkt me duidelijk.

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Triep,Wij hebben u telefonisch, per e-mail en schriftelijk medegedeeld dat, wanneer u geen vervolgzending Skin Booster van ons wilt ontvangen, u dit tijdig (09-12-2012) aan ons dient door te geven. Dit kan op 4 manieren: schriftelijk, per e-mail, telefonisch en via onze website.
    Omdat betaling van uw eerste (en enige) vervolgzending uitbleef, hebben wij u een betalingsherinnering gestuurd. N.a.v. deze herinnering heeft u voor het eerst per e-mail contact met ons gezocht (dit was op 7 januari 2013), n.a.v. deze e-mail hebben wij verdere vervolgzendingen stopgezet. De kosten van de vervolgzending die u van ons heeft ontvangen dient u vanzelfsprekend te voldoen. Wij zien uw betaling graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?