Opgelost door Health and Beauty Cosmetics: Blijvend gebeld terwijl aangegeven niet meer gebeld te willen worden.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 55128
Gebruiker
JPROSMAN
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik word bijna wekelijks gebeld door health and beauty met prachtige aanbiedingen.
één keer op deze telefoonverkoop ingegaan daarna regelmatig (minimaal 15 x) aangegeven niet meer gebeld te willen worden. enige tijd geleden naar een leidinggevende gevraagd, (Peter van dijk) aangegeven dat ik het nu als vervelend begin te beschouwen. deze bleek een echte verkoper want ging helemaal niet in op mijn klacht maar probeerde mij een product te verkopen. Net ben ik weer gebeld en nu ben ik het zat. Ik heb een bedrijf waarbij ik veel klantencontact heb en zo de telefoontjes van health and beauty als storen en ontzettend opdringerig beschouw. Ook kan ik doordat ik een bedrijf heb me niet aanmelden bij het bel me niet register dus graag van u kant een oplossing. mvg. J Prosman

De oplossing

nooit meer gebeld worden lijkt me fantastisch.

2 reacties

  1. Auteur
    Health and Beauty Cosmetics
    Datum
    Geachte heer Prosman,Dank voor uw bericht. Wij hebben uw telefoonnummer per direct opgenomen in onze 'Recht van Verzet' lijst. Dit houdt in dat u niet meer door onze organisatie gebeld zal worden. Het kan enkele dagen duren voordat deze handeling is verwerkt.Wij gaan er vanuit dat u tevreden bent over deze oplossing en zien dat graag terug in een positieve beoordeling op deze website!Wij wensen u een zonnige dag! Groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
  2. Auteur
    JPROSMAN
    Datum
    Geachte mevrouw van Dijk,Volgens uw collega Peter ben ik daar al in opgenomen.
    Maar ik wacht het even af om te kijken of ik nu niet meer gebeld word.In ieder geval hartelijk dank voor deze zeer snelle reactie!Mvg J Prosman

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JPROSMAN
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen