Klacht Health and Beauty Cosmetics: complicaties bij annuleren vervolgzending

Klachtnummer
# 75819
Gebruiker
geen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na ontvangst van een proefzending, meen ik de vervolgzending op tijd via een geposte brief te hebben geannuleerd. Toch kreeg ik een vervolgzending met de verplichting 3x €31,50 te betalen daarvoor. Ik heb het pakket direct ongeopend teruggestuurd, hoogst verontwaardigt. Het gevolg is een kat en muis spel dat echt nergens om gaat. Ja, ik moet betalen omdat zij geen annulering hebben ontvangen en i niets kan bewijzen (bv. een verzonden email...ik heb een brief gepost). Er is niet mee te praten. Ze zeggen zelf bij hun standpunt te blijven en dat ze incasseren. Ik kan niets meer doen. Ben beleefd geweest, boos en heb mijn onvrede ook via mailcontact geuit. Waarom kunnen ze niet gewoon zeggen; 'Mevrouw, volgens onze gegevens hebben wij geen annulering ontvangen maar we zien dat u dit product echt niet wilt en we annuleren alsnog. Dat noem ik klantenservice. Helaas, NIET aangeraden.

De oplossing

annuleren vervolgzendingen en auto incasso

1 reactie

  1. Auteur
    Health and Beauty Cosmetics
    Datum
    Geachte mevrouw Toledo,Hartelijk dank voor uw bericht. Graag verwijzen wij naar onze eerdere correspondentie. De brief waaraan u refereert hebben wij inderdaad nooit ontvangen. Als wij deze hadden ontvangen was dit alsnog na de uiterste annuleringsdatum geweest. H&BC blijft derhalve bij haar standpunt.Wij wensen u een fijne avond, groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen