Klacht Health and Beauty Cosmetics: Duidelijk aangegeven aan de telefoon geen vervolgzendingen te willen ontvangen maar deze wel moeten betalen

Eline Sira

Ik ben gebeld door een van jullie medewerkers of ik een proefpakket gratis (alleen de verzendkosten betalen) wilde ontvangen, hier heb ik ja op geantwoord, en daarbij gelijk vermeld geen verdere vervolgzendingen te willen ontvangen, als ik geintreseerd zou zijn in het product, zou ik zelf contact met jullie opnemen. Vervolgens heb ik toch een pakket (vervolgzending) ontvangen, ik heb gemaild deze niet te accepteren en de zending retour te sturen, nu ben ik verplicht om alle 3 de vervolgzendingen van 31,50 te betalen omdat ik niet op tijd gereageerd heb met annuleren voor de datum die in de brief stond. Ik ben zeer duidelijk aan de telefoon geweest en het was in orde aldus de medewerker. Ik heb mails gestuurd en verwezen naar de algemene voorwaarden maar tot vandaag nog geen antwoord of oplossing ontvangen, maar wel een brief van een incassobureau! Ik vind het zeer ongepast om niet te reageren, en degene die hier overgaat kan ik niet telefonisch spreken, daar word ik mee afgescheept.

Geld terug krijgen

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Sira,Wij hebben u telefonisch en schriftelijk medegedeeld dat, wanneer u geen vervolgzending Skin Booster van ons wilt ontvangen, u dit tijdig (14-12-2012) aan ons dient door te geven. Dit kan op 4 manieren: schriftelijk, per e-mail, telefonisch en via onze website.
    Aangezien u dit niet tijdig heeft gedaan, heeft u van ons een vervolgzending ontvangen. De kosten hiervan dient u te voldoen. Volgens onze administratie dient u nog 1 termijn van de vervolgzending te voldoen (€ 31,50). Wij zien uw betaling graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Eline Sira
    Zo te zien en te lezen zijn er nog meer gedupeerden van u handelswijze, ik heb u een email gestuurd waarin ik vermeld geen proefpakket te hebben ontvangen maar gelijk de vervolgzendingen en ja dan word het lastig om voor 14 december 2012 te annuleren als je 21 december het pakketje ontvangt! dus bij deze, ik wil graag mijn geld terug, ik ben er nu wel een beetje klaar mee met deze onzin!

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?