Opgelost door Health and Beauty Cosmetics: gebeld, geen toestemming, wel proefpakket ontvangen

Anmarli

Ben 2 x benaderd, zeer aggresieve benadering, duidelijk gemaskt dat ik niet een proefpakket wilde ontvangen, werd weer gebeld, wederom gezegd dat ikniets wilde ontvangen, kreeg vanmorgen toch het pakket !!
Stuur het pakket vandaag nog terug en verwacht dat ze geen €8,50 gaan afschrijven en wil beslist niets meer vandit bedrijf ontvangen!!

Geen geld afschrijven, geen zendingen !!

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Tuinstra,Dank voor uw bericht. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij verdere zendingen per direct stopgezet. U ontvangt dus geen zendingen meer van ons, ook zullen wij ervoor zorgen dat de kosten van de proefzending niet van uw bankrekening worden geïncasseerd.U geeft aan dat u agressief bent benaderd door een van onze medewerkers. Dit gaan wij uiteraard uitzoeken en als blijkt dat dit zo is zal dit gevolgen hebben voor de adviseur in kwestie. Ook wij zijn niet gediend van onbehoorlijk gedrag. De situatie zal echter eerst onderzocht moeten worden.Wij hopen uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost en zien dat graag terug in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor de te nemen moeite.Fijn weekend gewenst en een vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Anmarli
    Fijn dat dit zo kan worden opgelost, hoop dat het ook inderdaad zo zal gaan, zo niet dan zal ik dat zeker laten weten..so far so good!
    Hoop echt dat dit bedrijf degenen die zo agressief hun verhaaltje doen gaat aanpakken en met respect potentiele klanten zullen benaderen!!
    M.Tuinstra

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?