Klacht Health and Beauty Cosmetics: Geen gebruik willen maken van producten en toch moeten betalen!

Mieke

Ook ik heb een poos geleden een telefoontje gekregen met de mededeling dat ik een beautypakket had gewonnen, omdat ik mee had gedaan aan een enquête. Nu kreeg ik dat pakket thuis gestuurd, maar heb het niet meteen open gemaakt vanwege gezondheidsproblemen. Toen ik enkele weken later het pakketje open heb gemaakt, bleek het om producten te gaan waar ik geen gebruik van wil maken. Daarnaast zat er een brief bij in dat ik voor een bepaalde datum moest reageren als ik geen gebruik wilde maken van een tweede pakket. Nu was ik daar dus te laat mee en moet ik dus wel betalen voor iets wat ik niet wil en ook niet om heb gevraagd. Dat is toch te gek voor woorden. Nu heb ik alles retour gestuurd en bij de bank geregeld dat ze geen geld van mijn rekening af kunnen schrijven. Alleen krijg ik nu elke keer aanmaningen dat ik dat bedrag nog moet betalen. Ik vind het erg triest dat dit soort bedrijven op deze manier mensen geld afhandig maken!

Alle producten zijn retour gestuurd, dus graag wil ik met rust gelaten worden door dit bedrijf en geen kosten meer moeten betalen!

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Jansen,Dank voor uw bericht. U probeert sinds medio maart onder een terechte vordering uit te komen. Feit is, dat schrijft u zelf ook in het bericht, dat u een proefzending heeft ontvangen en dat u de volgende (en enige) vervolgzending niet tijdig heeft stopgezet.
    Wij hebben u de bandopname van het gesprek met een van onze adviseurs toegestuurd (op 18-03-2014), ook hieruit blijkt dat de afspraken tussen beide partijen meer dan helder zijn.
    Stopzetten kan bij Health & Beauty Cosmetics (H&BC) op 4 manieren: telefonisch, per e-mail, per post en via uw persoonlijke pagina op onze website.
    H&BC blijft bij haar standpunt en wij vragen u vriendelijk om de kosten horende bij uw zendingen aan ons te voldoen.Wij wensen u een prettig weekend, groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    L
    Beste Linda van Dijck,
    Ik heb inderdaad niet op tijd stopgezet maar ik kon het niet op tijd stopzetten vanwege ziekte lijkt mij toch een duidelijke reden !
    Bovendien heb ik jullie geprobeerd telefonisch te bereiken om het uit te leggen dat ik 3 dagen te laat was om te reageren maar er werd gewoon niet opgepakt!
    Vervolgens heb ik het pakket ongeopend weer retour gedaan en kreeg ik een brief van jullie met de mededeling dat ik evengoed moestbetalen ook al had ik de producten teruggestuurd.
    Linda van Dijk,
    Vervolg vorige reactie !Hiermee wil ik aangeven dat Health and Beauty Cosmetics totaal niet klantvriendelijk is omdat ze de reden van de iets te late stopzetting niet serieus nemen en gewoon van tafel vegen.Zo ga je toch niet met mensen om.
    Daarom verdient Health and Beauty Cosmetics wat mij betreft
    EEN HELE KOUDE DOUCHE !
    Mieke
    Ik vind Health en Beauty Cosmetics geen eerlijk bedrijf en zeer klant-onvriendelijk !
    Ik heb het bedrag van 31,50 euro waar ze telkens op zaten te azen
    overgemaakt puur om van dat bedrijf af te zijn en wil er nooit van mijn leven meer van doen te hebben !!!!

Mieke

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?