Klacht Health and Beauty Cosmetics: geen gehoor bij geen vervolgzending

dineke

Ik wilde geen geen vervolgzending meer en heb telefonisch contact proberen op te nemen. Na het hoofdmenu werd er gewoon niet opgenomen. Daarna heb ik ook nog een mail gestuurd om geen vervolgzending te krijgen. nog steeds geen reactie gekregen . Ik ben namelijk op tijd voor geen vervolgzending want dat is 6 feb. 2015. Ik zit niet te wachten dat ik elke maand een produkt krijg toegestuurd . het wordt dan trouwens van mijn rekening afgehaald terwijl ik op tijd was .

Ik verlang dat ze mij geen vervolgzending sturen want ik was op tijd met het afmelden.

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Herlaar,Dank voor uw bericht. Wij hebben verdere zendingen voor u stopgezet, naast de proefzending ontvangt u dus geen andere zending(en) meer van ons. Uit onze administratie is gebleken dat u de kosten horende bij de proefzending (€ 8,50) nog niet heeft voldaan. Mogen wij u vragen om dit alsnog te doen? Hartelijk dank!Wij gaan er vanuit uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost. Zou u ons willen belonen met een positieve beoordeling? Veel dank voor de te nemen moeite.Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    dineke
    health and beauty toch nog aan de lijn gekregen bleek toch nog dat zij mijn bericht gelezen hadden en ik krijg geen vervolg zending.
    Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Herlaar,Fijn dat wij uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost! Mogen wij u om een positieve beoordeling vragen?Dank!!Groet,Linda van Dijk
    Health and Beauty Cosmetics
    Beste mevrouw Herlaar,Zou u ons nog een positieve beoordeling willen geven? Hartelijk dank voor de te nemen moeite!Fijn weekend, groet!Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?