Klacht Health and Beauty Cosmetics: Geen producten ontvangen wel rekening van incasso bedrijf

Brechje

Ik ben nu een half jaar bezig met health And beauty cosmetics , 1 keer ingegaan op proefpakket nooit ontvangen, vervolgens een rekening gehad voor 3 maanden producten die ik niet wilde of ooit heb ontvangen. Na heel veel telefoontjes en mailtjes 5 maanden verder en een brief van webcasso!!!! In bezwaar gegaan 1 mail gehad van beauty And cosmetics dat zij de pakketten hebben verstuurd en dat ik dus moet betalen, ik heb gevraagd naar verstuur informatie iets om te controleren dat de pakketten inderdaad zijn verstuurd nooit meer iets gehoord alleen dat ik dus nu 104 euro moet betalen!!!!!! Voor producten die ik dus nooit heb gezien of ontvangen!! Als ik bel wordt mij verteld een mail te sturen. dit is ronduit crimineel en duidelijk geval van fraude en oplichting!

Kwijtschelding van de rekening en informatie van de verzending

Brechje
    Helaas geen reactie, alleen incasso brieven. Op diversen mails ook geen reactie. Ongelofelijk dat dit mag! Ik ga niet betalen voor iets wat ik nooit heb ontvangen!

Brechje

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?