Klacht Health and Beauty Cosmetics: Geen proefpakket ontvangen, wel een vervolgzending en teruggestuurd nu Incassobureau aan mijn broek

Chantal

Deze klacht mbt Health and Beauty heb ik vaker op internet gezien! Ik ben benaderd door een vaag bedrijf, met de vraag omdat ik een keertje mee zou hebben gedaan aan een enquette of ik een gratis proefpakketje wilde ontvangen en dat ik alleen maar verzend/administratiekosten a 8,50 eenmalig zou betalen. Daarmee ingesteld, voor de eenmalige machtiging mijn bankrekeningnummer verstrekt en na 2/3 weken is dit bedrag afgeschreven. Echter NOOIT een proefpakket ontvangen, op 12 september jl. een Vervolgzending ontvangen, meende dat dit zou gaan om het beloofde gratis proefpakket. Ik heb dit direct aangetekend en wel met een uitgebreid schrijven dat dit moest stoppen en ik er geen interesse in had. Mail er op dezelfde dag achteraan gestuurd, op 12 september de mail nog een keer naar info mail van Health and Beauty en op 30 oktober jl een aanmaning zelfs ontvangen. Niet eens nav een 1e herinnering, meteen contact opgenomen en nu zelf Incasso aan mijn broek!

Alles terugdraaien, onterechte aanmaning van WebIncasso a 73,19 voor 2 vervolgzending die NIET in mijn bezit zijn of ooit zijn geweest (welke ze door mijn blokkering bij mijn eigen bank niet konden afschrijven) ! en ze bij Health and Beauty het nu via WEBIncasso maar het geld alsnog op een smerige manier proberen te incasseren! Ik wil de 8,50 verzendkosten die ik destijds omdat ik het beloofde proefpakket nooit had ontvangen en het geld heb laten storneren, alsnog wil ik dit bedrag aan Health and Beauty overmaken! Daarmee is voor mij de zaak in alle netheid en eerlijkheid opgelost. Ik baal van deze oplichtingspraktijkjes en heb een hoog rechtvaardigeheidsgevoel, daarom ga ik niet betalen, voor IETS dat ik nimmer mee ingestemd heb of ontvangen heb!!!!!

geen reactie ontvangen van Health and Beauty Cosmetics
    geen afhandeling heeft er dus plaatsgevonden, wordt niet te woord gestaan aan de telefoon als ik direct afmeld middels de mail en ook met het terugzenden van het eerste ontvangen pakket en met een begeleidend schrijven verzoek om een ontvangstbevestiging en ook dat ik geen interesse heb in hun producten en daarmee ook mij direct afmeld en afzie van hun producten en of diensten. Als ik bel dan wordt er met de optie drie geen telefoon beantwo

Chantal

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?