Klacht Health and Beauty Cosmetics: geld van rekening

agapornis

Zag net op mijn rekening dat ze geld van mijn rekening hebben gehaald maar ken het bedrijf niet en heb er niets bestelt

Spoedig mogelijk terug storten

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte heer Van der Velde,Dank voor uw bericht. Op 4 maart jl. heeft een van onze adviseurs contact gehad met mevrouw Van der Velde. Tijdens dit telefoongesprek heeft mevrouw ons product "Health & Beauty Multi" besteld. De eerste en tevens enige zending, de proefzending, hebben wij op 10 maart jl. verzonden. Deze zending is op 13 maart jl. bij u bezorgd.
    Op 18 maart jl. (om 13.00 uur) zijn verdere zendingen door u stopgezet via onze telefonische klantenservice. Dit hebben wij in onze database verwerkt, u ontvangt dus geen verdere zendingen van ons.Wij gaan er vanuit uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost en zouden dit graag terugzien in een positieve beoordeling op deze website. Veel dank voor de te nemen moeite.Een fijne avond gewenst en een vriendelijke groet!Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?