Klacht Health and Beauty Cosmetics: gratis pakket nav onderzoek bij mijn huisarts?

Rich

Een aantal weken geleden ben ik telefonisch benaderd dat ik een gratis pakket toegestuurd zou krijgen als dank voor deelname aan het landelijk gezondheidsonderzoek. De jongedame die belde had mijn gegevens en wilde alleen weten welk pakket ik wilde ontvangen. Ze had bijna al mijn gegevens al. Nog opmerkingen geven dat ik zo´n jonge stem had gezien mijn leeftijd. Verteld ze op het laatst dat ik wel de verzendkosten moet betalen. Ik heb haar wel aangegeven hierna mij niet meer te benaderen voor nog meer producten en heb gevraagd mij uit het bestand te halen. Snap overigens niet hoe ze aan mijn nummer komt aangezien ik in het bel me niet register geregistreerd stond. Dus na het telefoongesprek opnieuw laten registreren. Nu zie ik toch op mijn afschrift een bedrag van 63 euro van health beauty en cosmetics afgeschreven staan!!! Blijk dat ik weer een pakket binnen heb. Heb onderstussen het bedrag laten storneren. Ik zal beide pakketten die ongeopend zijn terug sturen.

HAAL MIJ SVP UIT HET BESTAND!!!. Stuur niks meer waardoor er automatisch van mijn rekening gehaald wordt!!!
Ik stuur beide paketten terug. Ook mijn gratis gekregen paket.

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte heer Tamaëla,Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben de situatie bekeken en besloten om uw account, uit coulance, met terugwerkende kracht te annuleren. Dit betekent concreet dat wij het door ons geincasseerde geld op uw rekening terugstorten zodra wij de verpakkingen retour hebben ontvangen. U mag vanzelfsprekend ook de reeds geincasseerde bedragen storneren, de keuze is aan u. Tevens hebben wij uw telefoonnummer opgenomen in onze Recht van verzet lijst. Dit betekent dat u in de toekomst niet meer telefonisch benaderd zult worden door onze organisatie.Wij gaan er vanuit uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost en zien dit graag terug in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor de te nemen moeite.Met vriendelijke groet en een fijn weekend gewenst!Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?