Klacht Health and Beauty Cosmetics: Gratis producten telefonisch toegezegd en direct aan een rekening vastzitten

Wollie61

IK ben telefonisch benaderd door Health and Beauty voor een kennismakingspakket waarvoor ik alleen verzendkosten moest betalen. Na ontvangst van het pakje zat er direct een rekening in van 3 x 31.50 Ik heb het pakketje direct retour afzender gestuurd en een mail verzonden waarin ik heb aangegeven niets meer van hun te willen ontvangen. Daarop kreeg ik de reactie dat het termijn van retoursturen al was verstreken en ik dus moest betalen. Ik heb het pakket op mijn verjaardag 16 mei ontvangen en dezelfde dag retour gezonden nu zeggen zij dat het pakket al in april hebben verzonden! Daarop heb ik een reactie gemaild dat ik het pakket op de 16 mei heb ontvangen en retour gezonden waarop zij aangeven dat een pakket nooit een maand onderweg kan zijn geweest. Nu krijg ik een aanmaning voor de betaling met daarin een direct een melding dat als ik niet binnen 14 dagen betaal zij er 40 euro bovenop doen en ALLE termijnen gaan innen. Dit kan toch niet zo'n bedrijf moet men aanpakken!

Ik wil van betaalverplichting af die zij mij opleggen door gewoon te zeggen dat het termijn al is verstreken en verder wens ik NOOIT meer door dit bedrijf gebeld te worden.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?