Opgelost door Health and Beauty Cosmetics: Gratis proefpakket gewonnen en toch 8,50 betalen

Christine

Gisteren ochtend ben ik gebeld met de mededeling dat ik een proefpakket had gewonnen met gezichtsprodukten.
Ik was overdonderd en heb ja gezegd op het toezenden van een proefpakket.
Hier moet ik door automatisch incasso 8,5 euro voor betalen.
Na het telefoongesprek dacht ik gewonnen dit is niet gewonnen ik betaal voor het product.
Nu wil ik dit pakket echt niet ontvangen

Wil het proefpakket niet ontvangen ,geen incasso van 8,5 euro en dat mijn gegevens verwijderd worden uit jullie systeem

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Maas,Dank voor uw bericht. Naar aanleiding hiervan hebben wij besloten om de verzending van de proefzending tegen te houden. U ontvangt dus geen pakketje van ons en u hoeft uiteraard geen kosten te betalen.
    Tevens hebben wij uw telefoonnummer op onze Recht van Verzet lijst geplaatst. Dit houdt in dat u in de toekomst niet meer telefonisch door ons benaderd zult worden.Wij gaan er vanuit uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost en zien dit graag terug in een positieve beoordeling op deze website. Dank voor de te nemen moeite.Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Christine
    Ben blij met de snelle reactie en oplossing

Christine

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?