Klacht Health and Beauty Cosmetics: Health & Beauty Cosmetics

Ed

Reeds eerder vermeld dat ik aantijgingen krijg van deze firma, ondanks dat ik niets van hun in mijn bezit heb.
Nu krijg ik via een incassobureau een hele hoge rekening.
Wat kan hieraan gebeuren???
klant 144748
deb.nr 8387640 tnv WebCasso
e-mail adres service@webcasso.nl

Via dit incassobedrijf moet ik een rekening betalen van € 104,78 voor iets wat ik niet heb.
Het incassobedrijf heb ik een mailtje gestuurd met alle verzonden mail.

Ik wil dit bedrag niet betalen daar ik van de leverancier niets in mijn bezit heb.
Dit moet gestopt worden.
Health & Beauty Cosmetics sturen niets op, maar je krijgt wel een rekening van gebakken lucht.
Dit bedrijf is gewoon een oplichter.

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte heer Ipenburg,Dank voor uw bericht. U geeft aan "niets van ons in uw bezit te hebben", uit uw eerdere e-mails (september en oktober 2014) blijkt duidelijk dat u wel degelijk onze proef en vervolgzending heeft ontvangen. Het betreurt ons dat u via deze website probeert om onder een terechte vordering uit te komen. Daar is Klachtenkompas.nl niet voor bedoelt. Wij zullen hier dan ook melding van maken bij de webmaster. H&BC blijft bij haar standpunt, daar verandert een bericht op Klachtenkompas.nl niets aan. Wij zien betaling graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Ed
    U zegt dat ik wel degelijk van u iets heb ontvangen, nu dat is niet waar. Ik had iets ontvangen en heb dit teruggestuurd, daar bent u van op de hoogte en tevens heb ik bij de retourzending een brief gedaan om verdere ontvangsten niet te willen ontvangen.Maar als oplichtersbedrijf probeert u dit wellicht.
    Ik heb niets in mijn bezit van uw firma.
    Health and Beauty Cosmetics
    Geachte heer Ipenburg, Dank voor uw reactie. Het retour zenden van de vervolgzending ontslaat u niet van uw betalingsverplichting. Vanzelfsprekend zijn wij bereid om de vervolgzending nogmaals naar u toe te sturen, wij nemen de verzendkosten graag voor onze rekening. Mocht u hier prijs op stellen volstaat een kort bericht naar ons e-mail adres: info@healthandbeautycosmetics.nl.Tot zover, met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Ed
    Ik moet nog steeds de dwangsom betalen van dit bedrijf.
    Zij geven aan dat ik verplicht ben deze vrouwelijke producten af te moeten nemen.
    Dat is naar mijn inziens nog steeds de boel oplichten en kan het hier niet eens mee zijn.
    Hoe is het mogelijk dat zo'n bedrijf bestaat.

Ed

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?