Klacht Health and Beauty Cosmetics: Herhaaldelijk ongewenste afschrijvingen

Martine

In juli partner telefonisch benaderd om puur voor de verzendkosten een proefzending Skin Booster te willen ontvangen. Hiervoor heeft ze akkoord gegeven.

Op 8 augustus de proefzending ontvangen en vervolgens ook de verzendkosten betaald.
Aangezien het capsules / voedingssupplementen betroffen in plaats van een gezichtscreme direct een mail gestuurd om op te zeggen.

Vervolgens wel een vervolgzending ontvangen, teruggestuurd en wederom gemaild.
Afschrijving, terug laten boeken en gemaild.

Brief ontvangen om te betalen, gebeld. Ze zeggen ons een mail te hebben gestuurd met de vraag om screendumps bij te voegen van de opzegging. Deze mail hebben we nooit ontvangen.

Wederom gemaild, weer afschrijving, teruggeboekt en weer gemaild (incl screendumps). Tot op heden nog geen mail reactie ontvangen.

Via Facebook benaderd, reactie ontvangen dat ze on 2x om screendumps hebben gevraagd. Via FB screendumps gestuurd en weer geen reactie.

Wie blijft hier nu in gebreke!?!

Volledige stopzetting van zendingen en stoppen met pogingen tot afschrijven.

Er is op 8 augustus al opgezegd, er zijn 2 maal screendumps gemaild, deze zijn eveneens met Facebook verzonden. Via mail krijgen we alleen automatische replies, maar geen daadwerkelijke reacties, al zegt de organisatie ons al 2 maal te hebben gemaild.
Telefonisch konden ze ons niet helpen, werd puur naar de mail verwezen en om screendumps gevaagd. Deze zijn nu 2 maal via mail en 1 maal via Facebook verzonden. STOP MET DEZE ELLENDE!

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Visser-Schurer,Zoals eerder aangegeven via onze Facebook pagina reageren wij op korte termijn via e-mail. Op uw Facebook berichten en de berichten op deze website zullen wij dan ook niet inhoudelijk reageren.Wij wensen u een fijn weekend, groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?