Klacht Health and Beauty Cosmetics: Hulp nodig

Steffi

Ik ben geld door dit bedrijf omdat ik een proefpakket gewonnen had. De telefoniste heeft mij verteld dat ik een beauty pakket had gewonnen met o.a de skinbooster. Ik heb nadrukkelijk gevraagd of er nog meer producten in het pakket zaten omdat ik geen skinbooster nodig had. Ze vertelde mij dat er meer producten in het pakket zaten. Ik heb het pakket na aankomst geopend en ik zag alleen maar de skinbooster. Ik voelde me bedrogen omdat de telefoniste me iets anders had verteld. Vervolgens heb ik het pakket laten liggen omdat ik er niks mee kon doen. Tot mijn verbazing kreeg ik ineens een vervolgzending waarbij een brief zat dat ik een soort abonnement had gekregen omdat ik niets had geannuleerd. Van het bedrag schrok ik me dood maar liefst een pakket van ruim 90 euro voor een product dat ik niet eens wilde hebben. Ik heb al een mail gestuurd naar het bedrijf en hun reactie was absurd, ze vertelde mij dat het mijn eigen schuld was dat ik het niet op tijd heb geannuleerd en moest betalen

Ik wilde sowieso de skinbooster niet hebben en nu zou ik vast zitten aan een abonnement wat ik niet eens wil. En bovendien heb ik niet eens het geld voor een pakket van 100 euro. Ik vind het niet acceptabel om een proefpakket te sturen waar een abonnement aan vast zit. Je mag mensen niet zo bedriegen. Ik heb het proefpakket wel geaccepteerd in een gedachte een beauty pakket te krijgen met verschillende producten. het belangrijkste is dat ze mijn geld terugstorten omdat ik geen skinbooster wil hebben. excuses voor hun niet begrijpende mail zou ook welkom zijn. Zo kun je niet met klanten omgaan!!!

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Siemons,Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb zojuist de bandopname (de zgn. voicelog) van het einde van het gesprek dat u op 25 maart jl. met een van onze adviseurs had, afgeluisterd. In deze voicelog wordt u duidelijk uitgelegd, ik citeer, dat "U heeft gebruik gemaakt van de door ons gedane aanbieding, namelijk een proefzending SkinBooster ... ".
    Later in deze bandopname stelt onze adviseur de vraag: "Is het u duidelijk dat Skin Booster een supplement is?" U antwoordt hierop met "ja". Tegen het einde van de bandopname legt onze adviseur u nog uit, ik citeer: "Het zijn 30 supplementen met als belangrijkste ingrediënt hyaluronzuur".
    Vanzelfsprekend hebben wij u in het gesprek en tijdens de voicelog nadrukkelijk gewezen op het feit dat u verdere zendingen zelf dient stop te zetten. Ook hier heeft u bevestigend op geantwoord. Indien u dit wenst sturen wij u de voicelog via e-mail toe zodat u deze zelf na kunt luisteren.Wij nemen ieder bericht op deze website zeer serieus, wij kunnen uw opmerkingen (na het beluisteren van de bandopname) echter niet plaatsen.Wij zien betaling van de door ons geleverde producten dan ook tegemoet.Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Steffi
    wat ze dan niet opgenomen heeft is mij vraag aan haar wat ik zou krijgen en dat zij antwoorde een pakket met O.A. De skinbooster ze heeft gezegd dat er meerdere producten inzitten. Ik kan de producten retour zenden zelfs het proefpakket want ik heb er toch niets aan. Ik heb dit product helemaal niet nodig en heb er ook geen geld voor!
    Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Siemons,Dank voor uw reactie. Ik bied u nogmaals aan om de voicelog naar u toe te zenden zodat u de bandopname zelf kunt beluisteren. H&BC blijft bij haar standpunt, daar verandert een bericht op deze website niets aan. Wij zien betaling van de kosten horende bij de zendingen graag tegemoet.Ik wens u een fijne dag, groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?