Klacht Health and Beauty Cosmetics: incasso voor een niet besteld product

dominika

ik heb in april van dit jaar een proefpakketje "skin booster"besteld en betaald,de telefonische verkoper was niet helemaal duidelijk en dacht dat dit om een eenmalige bestelling ging.Het pakketje is(door omstandigheden) ongeopend blijven liggen en ik heb er pas aandacht aan besteed en gezien dat ik het moest opzeggen toen er 31 euro van mijn rekening werd afgeschreven en ik een zending binnenkreeg die ik niet besteld had.Ik heb direct de zending teruggestuurd en contact gezocht met healyhandbeautycosmetics,die maakten direct duidelijk dat ik hieraan vast zit en ondanks dat ik de zending terug heb gestuurd ik hiervoor nog steeds moet betalen,uiteraard ben ik het hier totaal niet mee eens en laat dit voor de rechter komen.wat een oplichters zijn dit.

het blijft bij de proefzending en ik betaal niet,en misschien wordt ik ooit nog eens klant.

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Barzowska,Hartelijk dank voor uw bericht. Zoals u zelf aangeeft in uw bericht heeft u (een maand) na ontvangst van uw proefzending uw eerste (en enige) vervolgzending ontvangen. Pas na ontvangst van deze vervolgzending heeft u aangegeven geen verdere zendingen van ons te willen ontvangen. Dit verzoek is correct door ons verwerkt. De kosten horende bij de vervolgzending dienen vanzelfsprekend te worden voldaan.
    Het plaatsen van een bericht op Klachtenkompas.nl verandert niets aan ons standpunt dat wij u in de afgelopen weken meerdere malen per e-mail kenbaar hebben gemaakt.
    Wij verzoeken u daarom -nogmaals- de kosten van de vervolgzending aan ons te voldoen. Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?