Klacht Health and Beauty Cosmetics: je hebt een prijs gewonnen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 75390
Gebruiker
mieke
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik ben gebeld met de mededeling dat ik een prijs had gewonnen omdat ik aan een enquete had meegedaan en ze mij daarom een verzorgingssetje mochten toezenden van 33 euro. Ik moest hiervoor 8.50 euro zelf betalen voor de verzendkosten. Ik heb tijdens het gesprek niet een keer het idee gehad dat dit om pillen ging. Na een paar dagen kreeg ik dus een een doosje pillen toegezonden. Nou dat ga ik dus niet innemen, geen haar op mijn hoofd die daar over denkt. heb gelijk gebeld dat ik geen prijs stelde op verdere toezending van deze zooi. Ze hebben al wel die 8.50 euro afgeschreven.
Vind dit een hele rare manier van "kadootjes uitdelen" en nog gekker dat Patricia Paay zich hier voor leent, maar ja die heeft natuurlijk geld nodig en het maakt haar blijkbaar niet uit op welke wijze dit dan binnenkomt.

De oplossing

ik wil mijn verzendkosten terug, want dit is geen kadootje maar een weggooiproduct. Ik heb hier echt niets. aan. Geen idee wat er in die pillen zit, maar ik waag me er niet aan om ze in te nemen. Contract heb ik principe voor datum ingang (26 september) al opgezegd, dus ik hoop dat dit ook daadwerkelijk gebeurd.

3 reacties

  1. Auteur
    Health and Beauty Cosmetics
    Datum
    Geachte mevrouw Braam - Kramer,Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben verdere zendingen eerder vandaag stopgezet n.a.v. uw telefonisch contact met onze Klantenservice.
    U ontvangt dus geen verdere zendingen meer van ons en wij zullen, naast de bijdrage in de order- en verzendkosten voor de proefzending, geen geld meer van uw rekening afschrijven.
    Deze bijdrage is u medegedeeld tijdens het telefoongesprek dat wij op 29 augustus jl. met u hebben gevoerd. Evenals het feit dat H&BC supplementen levert. Wij kunnen uw opmerkingen over deze 2 onderwerpen dan ook niet plaatsen.Wij gaan er vanuit uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost en zouden dit graag terug zien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor de te nemen moeite!Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
  2. Auteur
    mieke
    Datum
    ik heb gevraagd om de 8,50 euro verzendkosten te retourneren, omdat ik geen kadootje heb gewonnen, maar er dus op een slinkse wijze is geprobeerd iemand een abonnement op productafname aan te smeren. Dus als u die 8,50 terugstort op mijn rekening is de klacht afgehandeld
  3. Auteur
    mieke
    Datum
    heb geen antwoord ontvangen n.a.v. mijn reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mieke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen