Klacht Health and Beauty Cosmetics: kan niet opzeggen bij Health & Beauty, alleen via opzeggen.nl en dan 3,- euro betalen.

Hil

Er is geen contactadres om op te zeggen. Via de site van Health & Beauty kun je een opzegbrief aanmaken en sturen naar opzeggen.nl maar dan moet je wel weer 3,- euro betalen. Geen manier dit. Hoe zeg ik direct op bij Health & Beauty?

Groet, Hilda

Bevestiging van mijn opzegging. Ik wil geen verdere producten meer.

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Van der Weide,Dank voor uw bericht. De website waaraan u refereert is NIET de officiële website van Health & Beauty Cosmetics (H&BC). Zoals u in de brief die bij uw proefzending zit kunt lezen is H&BC op vier manieren bereikbaar:
    - via telefoon: 0900 – 222 555 3
    - via e-mail: info@healthandbeautycosmetics.nl
    - via post: Postbus 1281, 7301 BM Apeldoorn
    - via uw persoonlijke inlog op www.healthandbeautycosmetics.nl
    Aan het stopzetten van verdere zendingen zijn vanzelfsprekend geen kosten verbonden.Wij gaan er vanuit dat wij uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost en zouden dit graag terugzien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor de te nemen moeite.Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?