Opgelost door Health and Beauty Cosmetics: Maandelijkse Incasso van 31,50 sinds april. geen idee waarvoor

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 40778
Gebruiker
AMF
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik kom er vandaag achter dat sinds april 2013 er iedere maand 31,50 wordt afgeschreven via automatische incasso. Ik ben mij niet bewust iets besteld te hebben en tevens wordt er nooit een product geleverd.
Ik heb de laatste twee incasso proberen terug te laten storten. Op internet blijken er meer klachten te zijn.

De oplossing

terugstorten van het geld en zorgen dat het niet meer wordt afgeschreven

4 reacties

  1. Auteur
    Health and Beauty Cosmetics
    Datum
    Geachte mevrouw Frens,Dank voor uw bericht. Naar aanleiding van dit bericht en het telefoongesprek dat wij maandag met u hebben gevoerd, hebben wij direct actie ondernomen.
    Dit alles is reeds met u gecommuniceerd, vandaar dat wij hier in dit bericht niet (nogmaals) inhoudelijk op ingaan.Wij gaan er vanuit dat u tevreden bent met de oplossing die wij u hebben geboden en hopen dit terug te zien in een positieve beoordeling op deze website.Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite.
    Ik wens u een mooie dag, groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
  2. Auteur
    AMF
    Datum
    U heeft uitgelegd dat er een fout begaan is waarbij u het verkeerde rekeningnummer heeft ingetypt voor iemand anders die wel besteld zou hebben. Ons is verteld dat het volledige bedrag terug gestort zou worden, maar tot op heden is van de 166 euro slechts 31,50 teruggestort.
  3. Auteur
    Health and Beauty Cosmetics
    Datum
    Geachte mevrouw Frens,Dan voor uw bericht. Inderdaad: het volledige bedrag dat wij onterecht van uw rekening hebben geïncasseerd (er was overigens geen sprake van een fout, maar van fraude) zal op uw rekening worden teruggestort.
    Wij danken u hartelijk voor uw geduld.Met vriendelijke groet,LInda van Dijk
    H&BC B.V.
  4. Auteur
    AMF
    Datum
    Hartelijk dank, ik ga ervan uit dat ik het bedrag snel op mijn rekening zal zien.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AMF
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen