Klacht Health and Beauty Cosmetics: Mijn ouders zijn gebeld: gratis proefpakket, nee hoor: u zit nergens aan vast. En nu incasso en vervolgzending.

Mijn ouders zijn gebeld maar staan in het bel-me-niet register. Hebben geen internet en zijn ook niet lid van een magazine. Ze kregen een gratis proefpakket. Die hebben ze vervolgens de container ingegooid want dat was reclame dachten ze. Nu hebben ze een vervolgzending gekregen en wordt er 3 x 31,50 geincasseerd, waarvan de 1e incasso al is gedaan. Ik heb gebeld met de klanten service en die vertelde dat ze altijd een brief sturen waarin staat dat mensen de vervolgzending moeten annuleren voor een bepaalde datum. Als er niet specifiek wordt geannuleerd, gaat de zending door.
Een meisje aan de lijn heeft nu de andere zending geannuleerd (zegt ze) maar hiervan heb ik geen bevestiging gekregen. Ik moet nu verder alles per mail doen, want dat meisje vd klantenservice kan verder niets voor mij betekenen. Mijn ouders voelen zich bedrogen. Ze zeggen dat er verteld is dat het een proefpakket was en meer niet. Er is niet gezegd dat ze een abonnement nu hebben die ze ZELF moeten annuleren.

Het contract moet met terugwerkende kracht worden stopgezet en de zendingen geannuleerd. Ik wil weten waar ik de ontvangen zending van 3 doosjes naar terug kan sturen. Klantservice zei dat terugsturen niet de oplossing is. Het geincasseerde geld moet worden teruggestort en anders storneren wij het.
Ik wil weten waar ze het recht vandaan hebben gehaald om mijn ouders te bellen, want ze staan in het bel-me-niet- register. Hoe komen ze aan hun adres!!
En ik wil het telefoongesprek terugluisteren wat volgens hen het contract is. De klantenservice gaf aan dat ik het recht heb om deze op te vragen. Dit is het zogenaamde contract waarop ze de zendingen baseren. Wordt niet alles per direct teruggedraaid en teruggestort schakel ik de rechtsbijstandverzekering van mijn ouders in. Dan moeten ze alsnog en dan ga ik hen tevens aanmelden bij Tros Radar.

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Nagelhout,Hartelijk dank voor uw bericht. We hebben de situatie bekeken en komen tot de conclusie dat slechts 1 oplossing mogelijk is: de geïncasseerde bedragen zullen aan uw ouders worden teruggestort en wij sturen uw ouders een presentje.We hopen dat wij uw klacht naar volle tevredenheid hebben opgelost en zien dat graag terug in de beoordeling op deze website.Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Beste mevrouw Van Dijk,Erg prettig om te lezen dat u met ons meedenkt en met deze oplossing komt.
    Graag ontvangen wij nog wel een bevestiging van de annulering en tevens wachten wij de terugstorting van de geincasseerde bedragen even af.
    Zodra alles volgens afspraak en naar tevredenheid is afgewikkeld zal ik dit in mijn beoordeling terug laten komen.Met vr. gr.
    namens de heer G.J. Nagelhout
    Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Nagelhout,Dank voor uw reactie. Bij deze de bevestiging dat de annulering door ons is verwerkt.
    De bedragen zullen op korte termijn worden terug gestort.Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite om een beoordeling te plaatsen op deze website.Ik wens u een fijn weekend, groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Het geld is nog steeds niet teruggestort op de rekening. Dit is wel toegezegd!

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?