Klacht Health and Beauty Cosmetics: Niet gewenste vervolgverzendingen ontvangen

M. Hoftijzer

Ik werd gebeld dat ik een gratis pakket thuisgestuurd zou krijgen waaraan ik alleen 8 euro verzendkosten betaalde. Er is mij ook verteld dat ik verder nergens aan vast zat. Toen ze mijn rekeningnummer wilde hebben en ik vroeg waar ze die voor nodig hadden zeiden ze: alleen voor de verzendkosten. Ik kreeg enige tijd later het product op de mat.Helaas door mijn vakantie ben ik vergeten het binnen 2 weken op te zeggen (de termijn van 2 weken is mij aan de telefoon verteld, ik heb geen brief bij het pakket gehad en heb het dus ook niet kunnen terugvinden). Toen ik het na 3.5 week stop wilde zetten was het volgende pakket al onderweg. Ik heb aangeboden dit pakket ook nog te betalen (omdat was mijn eigen schuld dat ik het te laat stop zette). Deze betaald. Maar ik heb gezegd dat ik daarna geen pakket meer wilde. Dat kon geregeld worden. Geen pakket meer gehad maar wel nadien nog2x 31.95 euro afgeschreven! weer gebeld: dan moet u het terugboeken.Teruggeboekt maar op heden nog niks gezien.

Ik wil dat de 2 x 31.95 euro die toch automatisch afgeschreven zijn, teruggeboekt worden.

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Hoftijzer,Hartelijk dank voor uw bericht. U schrijft in uw bericht dat er geen brief bij uw proefzending was bijgevoegd. Dit is echter onmogelijk, want de (welkomst)brief dient als adresdrager. Zonder brief zou de postbezorger niet weten waar het pakket bezorgd zou moeten worden. In de brief, maar ook tijdens het gesprek dat u op 6 augustus jl. met een van onze adviseurs heeft gevoerd, is duidelijk aangegeven dat u drie weken (dus geen twee zoals u in uw bericht stelt) de tijd heeft om een volgende zending stop te zetten. De uiterste annuleringsdatum staat zelfs in de brief vermeldt.
    U heeft van ons een proef- en een vervolgzending ontvangen, wij verzoeken u vriendelijke de bijbehorende kosten aan ons te voldoen. Hartelijk dank daarvoor.
    Wij wensen u fijne feestdagen en een voorspoedig 2015!Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    M. Hoftijzer
    Zoals ik al eerder heb vermeld heb ik de verzendkosten van het "gratis" proefpakket betaald en 31 euro voor een vervolgverzending die ik al stopgezet had. Er is van jullie kant toegegeven dat ik deze maand december niet meer hoefde te betalen en het is toch afgeschreven (2 keer zelfs (61 euro)) . Maar ik heb geen pakket meer gehad!! Er is bij jullie toegegeven dat het verkeerd is gegaan en nu willen jullie dat ik alles betaal? Ik dacht het niet!
    Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Hoftijzer,Dank voor uw bericht. Wij hebben van onze financiële administratie bevestigd gekregen dat u de kosten horende bij uw proefzending en vervolgzending aan ons heeft voldaan. Hartelijk dank daarvoor. Wij sturen u geen zendingen meer toe en zullen vanzelfsprekend geen geld meer van uw rekening incasseren. Wij wensen u een fijne avond, met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    M. Hoftijzer
    Ik krijg als antwoord van H&BC dat er geen geld meer van mijn rekening wordt afgeschreven dat is NIET mijn klacht. Mijn klacht is dat er in december 2x 31.95 is afgeschreven en dat de telefoniste van H&BC mij vertelde dat dat niet klopte en dat ik dat terug kon boeken, het geld heb ik nog steeds NIET terug. DAT IS MIJN KLACHT dat het nu gestopt is wist ik allang! Ik krijg een antwoord wat helemaal geen betrekking heeft op mijn klacht! Maar daar krijg ik geen antwoord op.....
    Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Hoftijzer, Wij hebben de Consumentenbond gevraagd uw klacht te heropenen omdat wij niet in staat waren te reageren op uw bericht van 15 januari jl.
    Wij hebben de kosten horende bij uw vervolgzending afgeschreven op 17-09, 08-10 en 07-11 (allen 2014). Echter, op 07-11 hebben wij per abuis dubbel geïncasseerd. Dit te veel geincasseerde bedrag (1 x € 31,50) is inmiddels door ons teruggestort (op 09-01-2015) op uw bankrekening.Wij gaan er vanuit uw klacht dit keer WEL naar tevredenheid te hebben opgelost. Mogen wij u vragen om een positieve beoordeling? Heel veel dank voor de te nemen moeite!Met vriendelijke groet!Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?