Klacht Health and Beauty Cosmetics: Niks besteld!!!

Sereen

in 2013 werd ik gebeld dat ik skinboosters gratis kon uitproberen en alleen verzendkosten van € 8,00 euro hoefde te betalen. vervolgens kreeg ik meerdere pakketten opgestuurd en werd er totaal bijna € 100 euro afgeschreven. Ik voelde me belazerd maar heb het wel betaald en die boosters nooit gebruikt.

Nu een jaar later ontvang ik weer skinbooster pakketjes die ik niet heb aangevraagd/besteld en word er onterecht geld van mijn rekening afgeschreven ! Niemand heef me ook telefonisch benaderd en ik heb nergens toestemming voor gegeven. Ik heb de bedragen gestorneerd! maar wil graag weten waarom ik nu weer pakketten krijg??

Ik heb de 2x € 31,50 kunnen storneren maar de €8,50 afgeschrevenen op 08-04-2014 niet! dit bedrag wil ik graag terug en verder nooit meer lastig gevallen willen worden door dit bedrijf

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Van Haperen,Dank voor uw bericht. Vandaag heeft mijn collega Gerdiene Kootstra gereageerd op uw e-mail. Als bijlage bij deze e-mail vindt u de bandopname welke onze adviseur aan het einde van het gesprek dat wij met u hebben gevoerd (d.d. 26-03-2014) heeft gemaakt (de zgn. voicelog). Graag verwijs ik naar de inhoud van deze e-mail en de bijgevoegde voicelog.Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Sereen
    Beste Mevrouw Kootstra,Ik heb de voice recorder gehoord maar dat ben ik niet! Ik ben een vrouw een u hoort duidelijk een mannenstem op de band, ook is mijn geboortedatum 17-03-1989 en niet 29-10-1951. Ik wil u best een kopie van mijn identiteitskaart sturen als bewijs maar nogmaals ik heb nergens toestemming voor gegeven en ben dus ook niet van plan voor iets te betalen dat ik niet heb besteld.Graag wil ik hier bevestiging van.Mvg,MEVROUW S.J.E van Haperen
    Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Van Haperen,Dank voor uw bericht. Het gesprek is inderdaad met een heer gevoerd en er is door onze adviseur gebeld met telefoonnummer 020-4689370; exact hetzelfde telefoonnummer waar wij in december 2012 naar hebben gebeld toen u klant werd bij ons. Een VAST telefoonnummer dat ook in de Telefoongids is gekoppeld aan de familie 'Van Haperen'.
    De heer Van Haperen heeft alle door onze adviseur genoemde gegevens bevestigd, inclusief het genoemde bankrekeningnummer. Er is sprake van een geldige overeenkomst tussen de heer Van Haperen en H&BC. H&BC blijft bij haar standpunt en zal alle beschikbare middelen inzetten om de vordering op de heer Van Haperen te innen.Tot zover, met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?