Opgelost door Health and Beauty Cosmetics: onbeschoft behandeld

john

Mijn vrouw is vorige week gebeld door health & beauty cosmetics. de heer zei dat ik iets besteld had en dat het klaar voor verzending lag alleen wilde hij alles even doornemen en even zeggen dat de zendkosten geen 18,50 euro waren maar 8,50 euro. Mijn vrouw zij al een paar keer dat we niets besteld hadden. Maar de heer bleef maar doorgaan en zei opeen gegeven moment dat ze er niet elke keer moest doorheen praten. Hij werd onbeschoft en zei ook dat hij iedere keer dat hij het bandje opnieuw moest starten voor opname. Zelf weet ik ook dat ik niets heb besteld en dus ook niet ga betalen.

Dat het bedrijf mijn niet meer belt en dat ze het geld terug storten.356788

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte heer Hanff,Dank voor uw bericht. Naar aanleiding hiervan hebben wij verdere zendingen stopgezet, u ontvangt dus geen producten meer van ons.
    U kunt uiteraard gebruik maken van de "Wet koop op afstand". Als wij de proefzending ongeopend retour ontvangen zullen wij de € 8,50 retour storten.Wij gaan er vanuit uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost en zouden dit graag terugzien in een positieve beoordeling op deze website. Hartelijk dank voor de te nemen moeite.Met vriendelijke groet, een fijn weekend gewenst,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    john
    er is goed gereageerd op de klacht het product is retour gezonden en we krijgen het geld terug. het heeft dus toch geholpen een boos mailtje.

john

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?