Klacht Health and Beauty Cosmetics: ongewenst automatische incasso

Shirley

Een aantal weken geleden werd er contact met mij opgenomen dat ik een prijs had gewonnen en dat ik hiervoor alleen maar de verzendkosten zou moeten betalen. Tijdens het gesprek duidelijk gezegd dat ik geen vervolg zending wenst. Ik heb het product geretourneerd en de incasso laten storneren.
Enige tijd erna ontving ik een brief of ik alsnog het bedrag van € 41.61 willen overmaken (binnen 14 dagen) met de verwijzing dat wanneer het termijn verstreken zou zijn er automatische incassokosten a € 40,- in rekening zou worden gebracht.
Nooit eerder heb ik bericht ontvangen van de retournering. Daarna is er nog 2 keer geld afgeschreven van de rekening. Hiervoor is geen toestemming voor gegeven. Naar mijn mening wil dit bedrijf geen product op de markt brengen maar hooguit omzet genereren. Waardeloos en misleidend.

Dat ik mijn geld terug krijg en geen aanmaningen van WebCasso.

Health and Beauty Cosmetics
    Geachte mevrouw Mandagi,Dank voor uw bericht. Graag verwijzen wij naar onze eerdere mailwisseling. H&BC heeft haar standpunt reeds duidelijk gemaakt. Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
    Shirley
    Om van het gezeik af te komen, het bedrag toch betaald. Nu vraagt het incassobureau alsnog de kosten te betalen. Bloezuigers zijn het!

Shirley

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?