Klacht Health and Beauty Cosmetics: ongewenst automatische incasso

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 106206
Gebruiker
Shirley
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een aantal weken geleden werd er contact met mij opgenomen dat ik een prijs had gewonnen en dat ik hiervoor alleen maar de verzendkosten zou moeten betalen. Tijdens het gesprek duidelijk gezegd dat ik geen vervolg zending wenst. Ik heb het product geretourneerd en de incasso laten storneren.
Enige tijd erna ontving ik een brief of ik alsnog het bedrag van € 41.61 willen overmaken (binnen 14 dagen) met de verwijzing dat wanneer het termijn verstreken zou zijn er automatische incassokosten a € 40,- in rekening zou worden gebracht.
Nooit eerder heb ik bericht ontvangen van de retournering. Daarna is er nog 2 keer geld afgeschreven van de rekening. Hiervoor is geen toestemming voor gegeven. Naar mijn mening wil dit bedrijf geen product op de markt brengen maar hooguit omzet genereren. Waardeloos en misleidend.

De oplossing

Dat ik mijn geld terug krijg en geen aanmaningen van WebCasso.

2 reacties

  1. Auteur
    Health and Beauty Cosmetics
    Datum
    Geachte mevrouw Mandagi,Dank voor uw bericht. Graag verwijzen wij naar onze eerdere mailwisseling. H&BC heeft haar standpunt reeds duidelijk gemaakt. Met vriendelijke groet,Linda van Dijk
    H&BC B.V.
  2. Auteur
    Shirley
    Datum
    Om van het gezeik af te komen, het bedrag toch betaald. Nu vraagt het incassobureau alsnog de kosten te betalen. Bloezuigers zijn het!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Shirley
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Health and Beauty Cosmetics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen